• 30-01-2013, 14:44:07
    #1
    Merhaba arkadaşlar iş bankasında telefon hatlarında beklerken moral bozucu bir fon müziği çalıyor. O müziğin ismini bilen var mı?
  • 30-01-2013, 16:19:41
    #2
    Ara shazmla dinlet
  • 30-01-2013, 20:01:46
    #3
    TTneti aramadıgınız galiba hiç siz D: