• 24-01-2013, 19:11:14
    #1
    'Film indirmek suç değil'
    Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, internetten film indirenlerin suç işlemediğini, ancak film indirip çoğaltanlara yaptırım uygulanacağını açıkladı.
    Güncelleme:24 Ocak 2013 18:12
    Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı'nın açılışını gerçekleştiren Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, internetten film indirmeyle ilgili yapılan düzenleme konusunda açıklama yaptı.

    Kanuni bir düzenleme yapıldığını doğrulayan ancak film indiren ya da izleyenlere ceza geleceği yönündeki haberleri yalanlayan Günay, önümüzdeki dönemde ayrıntılarını açıklayacağını söylediği düzenlemenin sadece film indirip çoğaltanlara yönelik cezayı işlem getireceğini, bireysel olarak bir ceza öngörülmediğini söyledi.

    Günay, "Siz film indirip izliyorsanız ona bir şey yok. Ama siz servis etmeye başlarsanız ona yaptırım getiriliyor" diye konuştu.

    http://haber.mynet.com/film-indirmek...674859-guncel/
  • 24-01-2013, 19:15:13
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ertuğrul Günay gitti artık bakalım ne olacak
  • 24-01-2013, 19:19:33
    #3
    sonuçta filmi indiriyorsanız, bunu size servis eden bir yer olması lazım? oralara yaptırım uygulandığında doğal olarak siz de indiremeyeceksiniz. yani sizin bi suçunuz yok yine de, diyor
  • 24-01-2013, 19:20:51
    #4
    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ertuğrul Günay gitti artık bakalım ne olacak
    Hehe , evet
  • 24-01-2013, 19:43:58
    #5
    Webmasterlere ilişmenin sonu iyi oldu
  • 24-01-2013, 21:20:29
    #6
    Ben sunucuma film indiriyorum Aaa 80 portu açık kalmış )
  • 24-01-2013, 22:13:21
    #7
    Üyeliği durduruldu
    web site sahipleri yandı o halde