• 15-01-2013, 22:34:46
    #1
    Bot arayıp kredi kartınız varsa 1'e basın diyor. Basınca karşınıza *********** çıkıyor. Adamlar aşmışlar.
  • 16-01-2013, 04:47:10
    #2
    yoksa uğraşmıyo adamlar :i
  • 16-01-2013, 04:58:19
    #3
    Yok artık dediğim bir olay.
  • 16-01-2013, 07:30:59
    #4
    Adamlar isi resmilestirmis. Birazdaha ugrasirsalar ciddi bir kurum olacaklar