Hangi Forum Sistemini Önerirsiniz ?
20
●1.208
- 14-01-2013, 21:59:19vbulletin kur o kadar forum kurdum hiç birinde lisans sorunu yaşamadım ama bu sizinde yaşamıcağınız anlamına gelmiyor şöle yapıcaksın vbülletini kuracaksın uyarı gelene kadar devam baktın uyarı geldi sitende oturdu bişiler kazandırıyor iki seçeneğin var 1. seçeneğin lisans satın alıp yoluna devam ediceksin 2.seçeneğin ise yok hayır hala vbülletin almıcam diyorsanda db hangi sisteme çevirmek istiyorsan ona göre optimize yapanlar var optimize yaptırıp öle devam ediceksin smf de iyidir bak bugun bir çok teması var vbülletine göre alt yapı smf ama baktığında vbülletinden ayırt etmek çok zor ölede yapabilirsin smf kurarsın vbülletin teması giydirirsin olur biter kafan rahat olur seçeneğin çok yani