• 13-01-2013, 17:11:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    finallere giren arkadaşlarıma kolaylıklar gelsin sizin çalışma masanız nasıl?

  • 13-01-2013, 17:13:11
    #2
    o değilde şu duvardaki yapıştırma iyimiş hocam nerden aldınız ?
  • 13-01-2013, 17:13:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    r10da bir arkadaş yapmıştı kabartma o
  • 13-01-2013, 17:14:01
    #4
    Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o değilde şu duvardaki yapıştırma iyimiş hocam nerden aldınız ?
    google ve yanında ki nasıl alabiliriz
  • 13-01-2013, 17:20:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o değilde şu duvardaki yapıştırma iyimiş hocam nerden aldınız ?
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google ve yanında ki nasıl alabiliriz
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...ashop-net.html
    avantajgrafik isimli arkadaş yapıyordu
  • 13-01-2013, 17:26:27
    #6
    yurrttaki çalışma masamı bayağı birşey sanardım senin çalışma ortamı çok prof geldi hocam
  • 13-01-2013, 17:28:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    AllyCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurrttaki çalışma masamı bayağı birşey sanardım senin çalışma ortamı çok prof geldi hocam
    veteriner fakültesi okuyunca mecbur kalıyor insan
  • 13-01-2013, 17:29:31
    #8
    benim masam yok ya
  • 13-01-2013, 17:31:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    hangi bölümü okuyorsunuz hocam