• 13-01-2013, 03:14:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar lig tv aboneliğim falan varda 2,86 tl fatura gelmiş, şaşırdım. normalde 44 tl idi. lige ara verildiği için mi acaba?
  • 13-01-2013, 05:13:56
    #2
    Geçen ay 2defa ödemişsinizdir farkında olmadan arada ki farktır buda.
  • 13-01-2013, 13:36:48
    #3
    ara mara dinlemeden dayamışlar bize 44ü
  • 13-01-2013, 16:13:15
    #4
    Bizede 44 tl gelmiş . Eger mükerrer ödeme yaptıysan yani fazladan fatura ödemişsen aradaki fark olabilir.