• 08-01-2013, 08:33:41
    #1
    http://www.youtube.com/watch?v=iE9964LKivs


    bu kız çok tatlı sabah sabah kaç defa dinledim bilmiyrum

    bide şu babasıyla olan videodaki girişte un do si mi ne diyor çok tatlı şeker olsa yer insan

    http://www.youtube.com/watch?v=ysA7SFLe28I
  • 08-01-2013, 09:10:22
    #2
    Bu kız artık ergenliğe girmiştir herhalde.
  • 08-01-2013, 09:33:09
    #3
    Geçen televizyona çıkmıştı sanırım. Baya büyümüştü.
  • 08-01-2013, 09:40:32
    #4
    Kız şuanda 10 Yaşında ...

    Bu arada altta bir yorum okudum kop

    Bu şarkının 1992'de filipinli bir çocuğun annesine duyduğu özlem üzerine yazıldığını biliyormuydunuz?

    Hayır bilmiyordunuz çünkü ben uydurdum