pub şa La La La Laaaaa Lalalalala le li - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
pub şa La La La Laaaaa Lalalalala le li
3
●
486
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
pub şa La La La Laaaaa Lalalalala le li
08-01-2013, 08:33:41
#1
asksizajan
http://www.youtube.com/watch?v=iE9964LKivs
bu kız çok tatlı sabah sabah kaç defa dinledim bilmiyrum
bide şu babasıyla olan videodaki girişte un do si mi ne diyor çok tatlı şeker olsa yer insan
http://www.youtube.com/watch?v=ysA7SFLe28I
08-01-2013, 09:10:22
#2
digiklan
Bu kız artık ergenliğe girmiştir herhalde.
08-01-2013, 09:33:09
#3
Elumre
Geçen televizyona çıkmıştı sanırım. Baya büyümüştü.
08-01-2013, 09:40:32
#4
corpixx
Kız şuanda 10 Yaşında ...
Bu arada altta bir yorum okudum kop
Bu şarkının 1992'de filipinli bir çocuğun annesine duyduğu özlem üzerine yazıldığını biliyormuydunuz?
Hayır bilmiyordunuz çünkü ben uydurdum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler