• 07-01-2013, 12:15:35
    #1
    Merhaba arkadaşlar xperia s cep telefonuma ekran koruyucu aldım fakat bu telefonun kendiliğinden bir ekran koruyucusu da varmış üzerinde. Şimdi ben bu ekran koruyucuyu çıkartıp mı aldığım ekran koruyucuyu takacağım yoksa üst üste takarsam problem olur mu? Xperia s kullanan arkadaşlar yardım bekliyorum.
  • 07-01-2013, 16:47:54
    #2
    eğer üzerinde ekran koruyucunun olduğundan emin iseniz yenisini yapıştırmaya gerek yok bir süre eskiyene kadar idare eder sizi
  • 08-01-2013, 12:13:13
    #3
    Emin değilim ekran koruyucu var demi arkadaşlar kendisinde telefonun?
  • 08-01-2013, 12:21:17
    #4
    getir bakayım