• 06-01-2013, 14:46:33
    #1


    guzel olmus
  • 06-01-2013, 14:47:40
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çalışanlar ne yapıyorsa artık
  • 06-01-2013, 14:51:39
    #3
    Bende diyorum bu STAR tvdeki elemanlar neden cok rahat konusuyorlar diye Vay arkadaşş.
  • 06-01-2013, 14:54:00
    #4
    Explorer kullananlardan ne beklersin.
  • 06-01-2013, 14:54:28
    #5
    doğrumu ki ?
  • 06-01-2013, 14:59:57
    #6
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğrumu ki ?
    Valla dogrumu degilmi bilmiyorum.

    Facebookta gordum

    ama bence dogru adam tam boyle nasil montaj yapacak ki?
  • 06-01-2013, 15:02:04
    #7
    süper olmuş
  • 06-01-2013, 15:02:22
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mağara mı desem bilemedim..
  • 06-01-2013, 15:12:52
    #9
    Çoook eski.