• 05-01-2013, 01:02:35
    #28
    Ama tam karaktersiz ya, sözümü tutalım diyor pat basıyor. Programın formatı bu şekilde mi acaba ?
  • 05-01-2013, 01:16:55
    #29
    JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Arka, soldan 3. kişi sanırsam. Pek müdür gibi gelmedi.
    Çayçı olabilir.
  • 05-01-2013, 01:18:16
    #30
    Reklamlarrrrr...
  • 05-01-2013, 01:21:41
    #31
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çayçı olabilir.
    gece gece güldüm
  • 05-01-2013, 01:27:52
    #32
    ben böyle yemini ederim ama bilerek ederim, 70 i kapınca yarısını para elime geçtiğinde karşı tarafa veririm, aksini sittin sene yapamam gönlüm elvermez.
    basma sebebim de karşımdakine güvenmemek olur,sanki taş attılarda kolları yoruldu ver geç yarısını ki yapmayacağını bilemeyiz.

    bu tür başlık kullanmak ne senin ne benim ne de en baba din adamının bile haddine değildir,günaha girmeyin yok yere.

    işin özü Allah dan başka kimse o kişinin içini bilemez boşverin bu tür ağır ithamlarda bulunup günaha girmeyin.
  • 05-01-2013, 01:38:44
    #33
    Bir arkadaş başka bir konuda başka bir yarışma ile ilgili bunlar viral reklam falan diyordu sanırım bu da ondan.
    İnternet çok büyük bir güç artık.
    Reyting için yapılan şeyler.
  • 05-01-2013, 02:03:06
    #34
    sizbu kişiliksize niye adam diyorsunuz
  • 05-01-2013, 09:30:03
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Erkeğin peyniri böyle oluyor.
  • 05-01-2013, 09:33:44
    #36
    Anasıda tam fiyaskoydu. İşte benim oğlum, işte oğullarımın farkı gibi birşeyler söyledi diye hatırlıyorum