• 02-01-2013, 21:10:43
    #19
    Üyeliği durduruldu
    ben bıraktım beyler sigarayı sizede öneriririm. Parlıament içiyordum, 4 gündür içmiyorum artıkk
  • 02-01-2013, 22:56:12
    #20
    Beyler zam değil bu zamcık...
  • 02-01-2013, 23:02:22
    #21
    Üyeliği durduruldu
    az önce winston aldım belkide 6,5 dan içtiğim son winston olacak bu
  • 02-01-2013, 23:09:59
    #22
    7.5 tl bayıldım aldım winston bax bakalım ne olucak böle 1-2 ay geçmez herkez alışır yeni fiyatlara yine devam.