• 01-01-2013, 22:18:06
    #1
    arkadaşlar benim için üzülmede çalan şarkıyı aradım fakat bulamadım lazcamı yada rumcamı tam bilmiyorum slov olan ismini bilen varsa söyleyebilirmi ?

    kazım koyuncu söylüyor galiba. da şarkıyı bulamadım
  • 01-01-2013, 23:29:51
    #2
    Googital.com
    Bergen'in üstüne tanımam o şarkıda.
  • 02-01-2013, 00:37:35
    #3
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar benim için üzülmede çalan şarkıyı aradım fakat bulamadım lazcamı yada rumcamı tam bilmiyorum slov olan ismini bilen varsa söyleyebilirmi ?

    kazım koyuncu söylüyor galiba. da şarkıyı bulamadım
    Grup Marsis - Deda


    http://www.youtube.com/watch?v=9eFkn6nV8Nw


    Buda Lazca Version (Nana)


    http://www.youtube.com/watch?v=vAsz5H00Y-M
  • 02-01-2013, 00:47:56
    #4
    eyvallah üstad sağolasın