• 01-01-2013, 17:41:39
    #1
    Az önce o kadar kötü habere rağmen the war z satın aldım merakıma yenik düşüp

    3 tane de guest key verdi ücretsiz oynamak için sanıyorum 24 saatlik, lütfen gerçekten merak edip oynamak isteyenler yazsın. İlk isteyen 3 kişiye guest keyini göndericem.
  • 01-01-2013, 17:54:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kardeşim gönderirsen çok sevinirim.
  • 01-01-2013, 17:54:42
    #3
    Hocam gönderirsen çok sevinirim.
  • 01-01-2013, 18:02:00
    #4
    Banada gönderirseniz sevinirim
  • 01-01-2013, 18:27:27
    #5
    gonderırsen mukemmel otesi olur bende almayı dusunuyordum tam...
  • 01-01-2013, 18:46:47
    #6
    İlk 3 kişiye gönderdim

    charles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gonderırsen mukemmel otesi olur bende almayı dusunuyordum tam...
    Olurda çevremden biri alır elime geçerse size de pm atarım hocam