• 01-01-2013, 00:19:29
    #1
    arkadaşlar şoktayım 11 trilyon bana mı çıktı heycandan nabcagmı bılemedm encok kısı burda vardı konuyu buraya acaym dedım S: D:

  • 01-01-2013, 00:20:12
    #2
    diğeride bende
  • 01-01-2013, 00:20:49
    #3
    vay amca oğlu naber ya
  • 01-01-2013, 00:21:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    evet sana çıkmış.
  • 01-01-2013, 00:21:20
    #5
    Evet sana çıktı çok güzel tamam.
  • 01-01-2013, 00:21:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    artık zenginsin.
  • 01-01-2013, 00:22:55
    #7
    Ögeyi denetlede olmasa napardık.
  • 01-01-2013, 00:23:13
    #8
    Hesap numaramı atıyorum kardeşim 3-5 bişi ateşlersin bu öğrenci kardeşine
  • 01-01-2013, 00:23:17
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ortak tamamdir bak sakin oluyoruz simdi bizim evin adresini pmlicem. ondan sonrasini hallederiz canini sikma sen.