Arkadaşlar bi bmw almıştım almaz olaydım ne derdi bitiyor ne tasası bitiyor masrafıda ağır oluyor. arabayı aldığımda basıktı yere bide bunların karteli çok yakın yere bide aracı basınca yerle arasında 1 karış yok en ufacık sürtmede patlıyor lanet olası. 2-3 aydır yaptırmıyordum yatıyordu araba bugun ustayı çağırdım karteli söktürdüm kaynak yaptırdım güzelce taktım 4Lt yağ koydum çalıştırdım yağ lambası sönmedi ustayı çağırdım geldi epey uğraştı yağ pompası gitmiş dedi.
şimdi arkadaşlar internette biraz araştırdım her ilde hemen hemen fiyatlar hep farklı burdada her yerden insan olduğu için bana yardım etseniz etseniz siz yardım edersiniz çalışmıyorumda şu sıralar maddi sıkıntıda var bazı yerlere bakıyorum 300 tl istiyorlar bazı yerler 400 tl benim için eğer zahmet olmazsa bulunduğunuz ilde bi tanıdığınız usta veya ne biliyim tanıdığınız yedek parça satan birilerine sorabilirmisiniz
BMW 3.16İ E30 M40 MOTOR YAĞ POMPASI bu lazım şimdiden herkeze teşekkür ediyorum
Ufak Bir İsteğim Olucak Sizlerden
0
●288