• 11-12-2012, 18:19:37
    #1
    Üyeliği durduruldu


    Doğal gaza zam geldi dediler dediler, vallahi gelmiş. 1 aylık, her gün duş alıyorum,3 oda açık. Ahan da gelen tutar yukarıda
  • 11-12-2012, 18:46:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
  • 11-12-2012, 18:52:17
    #3
    Valla ara ara açıyoruz biz halen. Normal soğuk günlerde 1, aşırı soğuk günlerde 2 battaniye ve çay kombosu ile içimiz sıcak oluyor.
  • 11-12-2012, 18:54:00
    #4
    hahaha birde bizimki gelsinde bende ekleyim Açılışı görkemli yapalım dedik bu ay
  • 11-12-2012, 19:33:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hahaha maeglin bekliyoruz içimizi ısıtacak faturayı
  • 11-12-2012, 19:34:20
    #6
    bizimkinide koyayım
  • 11-12-2012, 21:17:01
    #7
    valla bize 66 tl geldi her gece sıcak suyu açıyorum 1 oda hariş bütün kaloriferler genellikle gece 1-2 de çalıştırıyoruz
  • 11-12-2012, 21:55:43
    #8
    Ben de ufo maduruyum. Bakalım bu ay bana kaç yüz tele elenktrink gelecek. Allahım çok heyecanlıyım
  • 11-12-2012, 22:31:23
    #9
    bakalım bize 500ü vurur diyorum ben ama.. nolucak merak ediyorum