Ve doğal gaz faturaları gelir! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ve doğal gaz faturaları gelir!
78
●
4.742
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ve doğal gaz faturaları gelir!
1
2
3
4
5
6
Son
11-12-2012, 18:19:37
#1
MusaitYerde
Üyeliği durduruldu
Doğal gaza zam geldi dediler dediler, vallahi gelmiş. 1 aylık, her gün duş alıyorum,3 oda açık. Ahan da gelen tutar yukarıda
11-12-2012, 18:46:59
#2
DJmT
Üyeliği durduruldu
11-12-2012, 18:52:17
#3
myload
Valla ara ara açıyoruz biz halen. Normal soğuk günlerde 1, aşırı soğuk günlerde 2 battaniye ve çay kombosu ile içimiz sıcak oluyor.
11-12-2012, 18:54:00
#4
Maeglin
hahaha birde bizimki gelsinde bende ekleyim
Açılışı görkemli yapalım dedik bu ay
11-12-2012, 19:33:15
#5
MusaitYerde
Üyeliği durduruldu
hahaha maeglin bekliyoruz içimizi ısıtacak faturayı
11-12-2012, 19:34:20
#6
Hublot
bizimkinide koyayım
11-12-2012, 21:17:01
#7
muhammed649
valla bize 66 tl geldi her gece sıcak suyu açıyorum 1 oda hariş bütün kaloriferler genellikle gece 1-2 de çalıştırıyoruz
11-12-2012, 21:55:43
#8
teknohaberci
Ben de ufo maduruyum. Bakalım bu ay bana kaç yüz tele elenktrink gelecek. Allahım çok heyecanlıyım
11-12-2012, 22:31:23
#9
zacoo
bakalım bize 500ü vurur diyorum ben ama.. nolucak merak ediyorum
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler