Bu akvaryumu nerede bulabilirim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu akvaryumu nerede bulabilirim?
29
●
1.802
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu akvaryumu nerede bulabilirim?
1
2
3
4
10-12-2012, 00:20:32
#1
RobinsonCrusoe
Üyeliği durduruldu
Merhaba arkadaşlar, resimde ki akvaryumu nerede bulabilirim internette çok aradım ama bulamadım yurtdışından falan alabiliyorsak oda olur alabilirim yeterki buliyim yeter (:
Resimler
10-12-2012, 00:54:45
#2
Gnox
Üyeliği durduruldu
güzel akvaryum muş
dönüp benimkisine baktığımda camtan aşağı atasım geldi gerçekten içim gitti
10-12-2012, 01:22:48
#3
Webcontroller
Gömüştüm bunu bir yerde. Yalnız hacmi küçük olduğu için her balık beslenmez..
10-12-2012, 03:08:38
#4
misal
Çok güzelmiş beta beslemek için ideal
Bulursanız haber verin hocam yurtdışı farketmez.
10-12-2012, 03:14:45
#5
OzanErsin
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
http://www.waterlifeakvaryum.com/ind...roduct_id=1029
http://www.waterlifeakvaryum.com/ind...roduct_id=1033
10-12-2012, 03:26:41
#6
piryolu
Aynisini bugun manorda gordum, hanim bakamazsin baliklara alma diyince vaz gecdim. burdaki fiyati 60 chf turkiyede bilmiyorum..
10-12-2012, 09:35:18
#7
RobinsonCrusoe
Üyeliği durduruldu
piryolu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynisini bugun manorda gordum, hanim bakamazsin baliklara alma diyince vaz gecdim. burdaki fiyati 60 chf turkiyede bilmiyorum..
http://www.manor.ch
burda aradım ama bulamadım :S
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:35:18 -->-> Daha önceki mesaj 09:34:44 --
OzanErsin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://www.waterlifeakvaryum.com/ind...roduct_id=1029
http://www.waterlifeakvaryum.com/ind...roduct_id=1033
dağlar kadar fark var benim gösterdiğimle (:
10-12-2012, 09:38:26
#8
bykarizma07
Ufak akvaryum sevmem ama hakkaten çok şıkmış bulursan bende alırım
Sent from my iPhone using Tapatalk
10-12-2012, 10:50:10
#9
OzanErsin
RobinsonCrusoe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://www.manor.ch
burda aradım ama bulamadım :S
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:35:18 -->-> Daha önceki mesaj 09:34:44 --
dağlar kadar fark var benim gösterdiğimle (:
biliyorum hocam en çok bunlar benziyo ama küp şeklinde
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler