• 08-12-2012, 01:54:03
    #1
    Ekranların en çok seyredilen dizilerinden olan Seksenler'in yapımcısı Mint Yapım'dan şimdide 90'lar dizisi geliyor. Yeni dizi 90'ların ilk tanıtım fragmanı yayınlandı.

    Ünlü yapımcı Birol Güven, 'Sokakta oynayan son çocukların dizisi' dediği 90'ların çok yakında ekranlarda olacağını söyledi. 90'ların tanıtımı özel televizyonların hayatımıza girmesiyle başlıyor, 90'lı yıllarda ortalığı kasıp kavuran yerli pop fırtınası ile devam ediyor.

    YENİ FİKİRLER BEKLİYOR

    Birol Güven, yeni dizisi 90'lar için yeni fikirler beklediğini söyledi. Güven, "Doksanlı yıllarını sokakta geçirmiş çocukların anlatacak şeyleri varsa lütfen @sinanbicici @denizzgok ve @emrekavuk ile iletişimde olsunlar" dedi.


    http://www.youtube.com/watch?v=D1sgmyFkme8


    ------------------------------

    80'ler kadar seyredilir mi bilmiyorum ama uzun zamandır arkadaşlar arasında konuştuğumuz bir projeydi. Sanırım yapımcı Birol Güven, 90'ları yaşayan kitleninde 80'ler izleycisi kadar heyecanla kendi dönemlerine ait bir dizi beklediğinin farkına varmış.. Oyuncuları merak etmiyor değilim...
  • 08-12-2012, 02:04:53
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Seksenler dizisinin devamı niteliğinde olabilirdi, bir kaç sezon sonra... Eğer proje başlarsa pek uzun ömürlü olacağını sanmıyorum.
  • 08-12-2012, 02:30:53
    #3
    Yapım ekibi aynı büyük ihtimal bunuda trt alır. Niye rakip olsun
  • 08-12-2012, 12:24:51
    #4
    Bu ne arkadaş 80'ler 90'lar seneye milenyum çocukları dizisi başlar artk :s
  • 08-12-2012, 12:49:31
    #5
    izlendi ya artık şokunu çıkartırlar ) türk aklı
  • 08-12-2012, 20:56:50
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    90'lar Türkiye'nin geçiş dönemidir, bencede işlenmeli kesinlikle.
  • 08-12-2012, 20:59:49
    #7
    Bir yönetmen arkadaş (?) var konuşayım ben de 2000'ler diye bi dizi çıkarırız biz de .
  • 08-12-2012, 23:49:45
    #8
    80lerin amacı belli oldu yavaş yavaş Askeri kötülemek. 90lar bu yüzden fazla tutmayabilir.
  • 09-12-2012, 04:06:48
    #9
    yasindayioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    80lerin amacı belli oldu yavaş yavaş Askeri kötülemek. 90lar bu yüzden fazla tutmayabilir.
    Katılıyorum.
    TSK kötü olsunda nasıl olursa olsun..