yasindayioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
80lerin amacı belli oldu yavaş yavaş Askeri kötülemek. 90lar bu yüzden fazla tutmayabilir.
Katılıyorum.
TSK kötü olsunda nasıl olursa olsun..