tayland için gezi arkadaşları aranıyor
36
●6.445
- 03-12-2012, 23:28:17Vallahi ben gelebilirdim fakat 10-20 gun kalmam imkansiz anca 2-3 gun kalabilirim
isler yuzunden.
- 03-12-2012, 23:46:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Mart ayında tarih tam kesin olmamakla birlikte TURKCELL olarak gidiyorum bende.
Ayrıca bilet parası çok daha uygun gidebilirsin. Forumda bir arkadas vardı hemeyus sanırım onunla irtibat kur 500 liraya bileti alabilirsin. - 04-12-2012, 01:02:48Bende gitmeyi çok istiyorum ama maalesef işleri bırakıp gidemiyorum. Birde ben herşeyi yiyebilen insan değilim, açlıktan ölebilirim oralarda.
- 04-12-2012, 10:00:44Üyeliği durdurulduaha taylandçılar çıkmaya başladı meydanaSeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiyede havalar soğumaya başlayınca herkeste Tayland aşkı oluşmaya başlıyor 
elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışayım sorularınız olursa. her sene giderim taylanda - 04-12-2012, 10:56:40Üyeliği durdurulduocakta bende gideceğim fakat 1500 tl bilet çok fazla Türkmenistan üzerinden git gel 1000 tl ye getiriyom daha öncede gittim fakat Türkmenistandan sonra uçak Allaha emanet duruma göre pm atarım hocam 2-3 defa gitmişliğim var
mcdonalds hariç bi yerde yemek yemek istemessin Türk restaurantları ve nargilecileri çok var ama oturtmasyon o yüzden mcdonalds
1000-1500 tl çok iyi bir tatil yapılır
- 04-12-2012, 11:01:42Üyeliği durduruldutayland ta mc donalds ve benzeri yerlerde yemek yiyebiliyorsan helal olsun sana diyorum
ben yanlarından bile geçemedim hiç.1 defa denedim. 3 gün otelden çıkamadım
zaten mide bulandıran yerlerin ilk sırasında bu tarz fast food lar var. kendi yemeğini kendi yapacaksın orada veya bazı istisna arap lokantaları var. oralarda yiyeceksin. yada en sağlıklı seçenek kendi yemeğini kendin yapacaksın
Ben yazın gitmeyi düşünüyorum bakalım ozaman bende arkadaş bulabilirmiyim.
isler yuzunden.