• 03-12-2012, 22:10:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
  • 03-12-2012, 23:21:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Pattaya yada uğrarmısınız Ben yazın gitmeyi düşünüyorum bakalım ozaman bende arkadaş bulabilirmiyim.
  • 03-12-2012, 23:28:17
    #3
    Vallahi ben gelebilirdim fakat 10-20 gun kalmam imkansiz anca 2-3 gun kalabilirim isler yuzunden.
  • 03-12-2012, 23:46:31
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mart ayında tarih tam kesin olmamakla birlikte TURKCELL olarak gidiyorum bende.

    Ayrıca bilet parası çok daha uygun gidebilirsin. Forumda bir arkadas vardı hemeyus sanırım onunla irtibat kur 500 liraya bileti alabilirsin.
  • 04-12-2012, 01:02:48
    #5
    Bende gitmeyi çok istiyorum ama maalesef işleri bırakıp gidemiyorum. Birde ben herşeyi yiyebilen insan değilim, açlıktan ölebilirim oralarda.
  • 04-12-2012, 10:00:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    SeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mart ayında tarih tam kesin olmamakla birlikte TURKCELL olarak gidiyorum bende.

    Ayrıca bilet parası çok daha uygun gidebilirsin. Forumda bir arkadas vardı hemeyus sanırım onunla irtibat kur 500 liraya bileti alabilirsin.
    aha taylandçılar çıkmaya başladı meydana Türkiyede havalar soğumaya başlayınca herkeste Tayland aşkı oluşmaya başlıyor

    elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışayım sorularınız olursa. her sene giderim taylanda
  • 04-12-2012, 10:56:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ocakta bende gideceğim fakat 1500 tl bilet çok fazla Türkmenistan üzerinden git gel 1000 tl ye getiriyom daha öncede gittim fakat Türkmenistandan sonra uçak Allaha emanet duruma göre pm atarım hocam 2-3 defa gitmişliğim var

    mcdonalds hariç bi yerde yemek yemek istemessin Türk restaurantları ve nargilecileri çok var ama oturtmasyon o yüzden mcdonalds 1000-1500 tl çok iyi bir tatil yapılır
  • 04-12-2012, 11:01:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    tayland ta mc donalds ve benzeri yerlerde yemek yiyebiliyorsan helal olsun sana diyorum ben yanlarından bile geçemedim hiç.1 defa denedim. 3 gün otelden çıkamadım

    zaten mide bulandıran yerlerin ilk sırasında bu tarz fast food lar var. kendi yemeğini kendi yapacaksın orada veya bazı istisna arap lokantaları var. oralarda yiyeceksin. yada en sağlıklı seçenek kendi yemeğini kendin yapacaksın
  • 04-12-2012, 11:52:13
    #9
    giderseniz foto makinesi lensi falan getirin bari bize