Anket hangi renk
Toplam Katılımcı Sayısı: 69
hangi renk
beyaz
%50,72 (35 Oy)
siyah mat
%49,28 (34 Oy)
  • 08-12-2012, 22:59:39
    #28
    Kaç Modelini Alacaksın ?

    ....
  • 13-12-2012, 19:42:14
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç Modelini Alacaksın ?

    ....
    mesajini yeni görüyorum arabayi aldim bile , 2007 model

    90% siyah mat beyaz cizgili yapacagim .. beyazdan vazgectim gibi cünkü cevremde cok beyaz arabalar var ve artiyo siyah mat hic yok
  • 14-12-2012, 18:52:36
    #30
    Lüks araba aldın mı beyaz alacaksın... Jantları da siyah yaptın mı tamamdır... Beyaz siyahtan çok daha dikkat çekiyor çünkü beyaz arabanın hatlarını gösterir siyah göstermez.
  • 14-12-2012, 19:22:36
    #31
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lüks araba aldın mı beyaz alacaksın... Jantları da siyah yaptın mı tamamdır... Beyaz siyahtan çok daha dikkat çekiyor çünkü beyaz arabanın hatlarını gösterir siyah göstermez.
    dogru söylüyor olabilirsin ama cevremde beyaz araba cok , siyah mat nerdeyse hic yok. benim eski araba siyah mat beyaz cizgiliydi (rx8) acayip dikkat cekiyordu bunuda öyle yapacagim
  • 15-12-2012, 02:32:31
    #32
    Üyeliği durduruldu
    ForzaAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dogru söylüyor olabilirsin ama cevremde beyaz araba cok , siyah mat nerdeyse hic yok. benim eski araba siyah mat beyaz cizgiliydi (rx8) acayip dikkat cekiyordu bunuda öyle yapacagim

    bence o arabayı alacağına s2000 al
  • 15-12-2012, 08:00:41
    #33
    Üyeliği durduruldu
    bence beyaz mat yap. beyaz mat çok tatlı
  • 15-12-2012, 13:08:26
    #34
    nuuh67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence o arabayı alacağına s2000 al
    saka bu herhalde ? s2000 ile TT arasinda daglar kadar fark var hocam. honda benlik degil.

    UfukBAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence beyaz mat yap. beyaz mat çok tatlı
    beyaz mat yapmayi düsündüm 2 kisi taniyorum yapipda pisman olan... cok cabuk kirleniyormus ve beyaza mat iyi gitmiyormus pismanlar..