nuuh67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence o arabayı alacağına s2000 al
saka bu herhalde ? s2000 ile TT arasinda daglar kadar fark var hocam. honda benlik degil.

UfukBAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence beyaz mat yap. beyaz mat çok tatlı
beyaz mat yapmayi düsündüm 2 kisi taniyorum yapipda pisman olan... cok cabuk kirleniyormus ve beyaza mat iyi gitmiyormus pismanlar..