• 01-12-2012, 10:52:08
    #10
    takipteyim sacı kestirmessek çok çirkin oluyor kurt adam gibi arkadasin verdigi model icin nasil kesim yapilmasi gerek
  • 01-12-2012, 11:01:50
    #11
    Üyeliği durduruldu
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takipteyim sacı kestirmessek çok çirkin oluyor kurt adam gibi arkadasin verdigi model icin nasil kesim yapilmasi gerek
    Aramakas olayı gerekiyor.
  • 01-12-2012, 11:14:09
    #12
    Lejyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aramakas olayı gerekiyor.
    aramakas atilinca benim saça şayet yanlardan cok kabariyor kesen adamda zararli dedi normal kısa kesimlerle bayagı guzel yapmişti
  • 01-12-2012, 11:15:33
    #13
    Benim saçlar 2 ayda bu hale geliyor
  • 01-12-2012, 11:22:10
    #14
    Turp suyu ile yıka internette nasıl yapabileceğini bulabilirsin. 2 ayda bu seviyeye uzar
  • 01-12-2012, 11:48:28
    #15
    delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turp suyu ile yıka internette nasıl yapabileceğini bulabilirsin. 2 ayda bu seviyeye uzar
    Hocam siz denediniz mi? Yani ise yariyor mu?
  • 01-12-2012, 12:36:07
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hergün soğuk su ile yıkarsan yağlı kalır ve uzama hızlanır ve 4-5 ayda uzar
  • 01-12-2012, 13:50:37
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Bende konu açmak yerine burdan yazayım ozaman ben saçlarım orta sertlikte sık ve birazda yağlı uzatmayı çok istiyorum hevesimi alsam yeter bikereliğine ne önerirsiniz mutlaka aramızda vardır benim gibi uzatmak isteyipde uzatan?
  • 01-12-2012, 16:35:58
    #18
    MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz denediniz mi? Yani ise yariyor mu?

    evet denedim uzadığını fark ettim. haftada bir yapıyorum ben üniversite falan var fazla vakit bulamıyorum