• 01-12-2012, 10:39:12
    #19
    Geçen 21 aralık senaryolarını okudumda Steven Spielberg filmleri o senaryonun yanında solda sıfır kalır yok yiyicek içecek enerji olmıyıcakmış neymiş ormanlara saklanıcakmışız yaz mevsimine kadar orda kalmalımyışız güneş ışınları zararlıymış camlarımızı siyah perdelerle kaplamamamız lazmımmış Ben efsaneyim filmi gibi resmen
  • 01-12-2012, 12:01:21
    #20
    arkadaşlar konu başında ki kıyamet kopcakmış söylentisi tamamen espiriydi bu noktaya odaklanmayın ve bazıları ciddi olduğunu duşunmuş yazılarda yazanların hiç biri ciddi değil işin espirisindeyiz konu açmamdaki amaç yeni yıl hakkında planlarınız yılbaşı günü yapacaklarınızdır nasanın tahmini işin espiri boyutudur
  • 01-12-2012, 12:24:28
    #21
    Aldığım bilgilere göre kıyametin kopması ileri bir tarihe alınmıştır dikkatinize sunarım.
  • 01-12-2012, 13:54:11
    #22
    (Falcının, büyücünün veya başka birinin gaybdan verdiği haberlere inanan, Kur’an-ı kerime inanmamış olur.) [Taberani]
  • 01-12-2012, 13:59:00
    #23
    umit99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    (Falcının, büyücünün veya başka birinin gaybdan verdiği haberlere inanan, Kur’an-ı kerime inanmamış olur.) [Taberani]
    ya arkadaşlar neyin kafasını yaşıyorsunuz biz kıyametın kopacağına ınanmıyoruz ki öle söylentiler var dedik oda espirisine yoksa maya takvimi falan tanımam ben kıyamet gününü sadece ALLAH c.c bilir bundan şüphemiz yok o muhabbet işin espirisiydi konunun asıl amacı yılbaşında neler yapacağınız ve nasıl bir yıl beklediğiniz yeter artık bu konu üzerinde daha fazla yorum yapıp durmayın yapacaksanızda bu konuyla ilgili açın başka bir konu.
  • 01-12-2012, 14:17:25
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kıyamet Gelsede Kopsak !
  • 01-12-2012, 15:21:23
    #25
    Abi millet artık espri özürlü şaka özürlü olmuş. Her konuya ciddi bakıyorlar. :S
  • 01-12-2012, 18:33:29
    #26
    Bankadan 50000 kredi çekip çatır çatır yedim. ilk aydan taktım borcu. Kıyamet kopmazsa mayaların benden çekeceği var.
  • 01-12-2012, 18:35:01
    #27
    vay be 2013 oldu arkadaş