umit99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(Falcının, büyücünün veya başka birinin gaybdan verdiği haberlere inanan, Kur’an-ı kerime inanmamış olur.) [Taberani]
ya arkadaşlar neyin kafasını yaşıyorsunuz biz kıyametın kopacağına ınanmıyoruz ki öle söylentiler var dedik oda espirisine yoksa maya takvimi falan tanımam ben kıyamet gününü sadece ALLAH c.c bilir bundan şüphemiz yok o muhabbet işin espirisiydi konunun asıl amacı yılbaşında neler yapacağınız ve nasıl bir yıl beklediğiniz yeter artık bu konu üzerinde daha fazla yorum yapıp durmayın yapacaksanızda bu konuyla ilgili açın başka bir konu.