• 01-12-2012, 01:35:40
    #10
    gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde gelek mi ?
    Yaşamak isteyen herkes gelebilir
  • 01-12-2012, 02:22:01
    #11
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen bilgisayar doktorluğunu hangi tıp fakültesinde okudun acaba?
    ne zaman çıkıcak böle biri diye merak ediyordum geçikmediğin için teşekkürler
  • 01-12-2012, 09:16:45
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Mayaların bundan önceki tahminleri doğru çıktı. Bu olayda belki kıyamet kopmuyacak ama bir değişiklik olacağını düşünüyorum. Zaten kıyamet alametleri müslümanların bahsettiği gibiyse henüz kıyamete çok var demektir
  • 01-12-2012, 09:18:19
    #13
    Nasa Açıklama Yaptı Sınav Test'miş
  • 01-12-2012, 09:44:07
    #14
    kıyamet gelsede kopsak esprisini yapıyorum ve olaya noktayı koyuyorum
  • 01-12-2012, 09:47:21
    #15
    Arkadaşlar maya takvimine göre kıyamet kopacakmış. Buna inananlar varsa "dünya malı dünyada kalır" diyerek neyiniz var neyiniz yok bana verin ben onları hayırlısıyla harcıyım
  • 01-12-2012, 10:04:49
    #16
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne zaman çıkıcak böle biri diye merak ediyordum geçikmediğin için teşekkürler
    Biz gizli bir tarikatız. Ben yazmasam çalışma arkadaşlarım yazacaktı zaten.
  • 01-12-2012, 10:12:42
    #17
    Cahillik cidden çok kötü bişey bu konuda bunu daha iyi anlamış oldum yani yazılanlardan. Az biraz açın bir kaç kıtap okuyun doğru düzgün bişeyler araştırın bilgi sahibi olun ya. Kıyamet kopacak kopacak tutturmuş herkes. Ne kullanıyor bu millet neyin kafasını yaşıyor acaba.

    Bahsedilen tarihte sadece maya takvimi sona eriyor olay bundan ibaret.
  • 01-12-2012, 10:14:30
    #18
    AlkolikRap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cahillik cidden çok kötü bişey bu konuda bunu daha iyi anlamış oldum yani yazılanlardan. Az biraz açın bir kaç kıtap okuyun doğru düzgün bişeyler araştırın bilgi sahibi olun ya. Kıyamet kopacak kopacak tutturmuş herkes.

    Bahsedilen tarihte sadece maya takvimi sona eriyor olay bundan ibaret.
    Cahillik cidden kötü bir şey ama yazılanlar hiç ciddi değil;
    gerçekten yazılanların ciddi olduğuna inandıysanız asıl bu cidden kötü bir şey.