sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sen bilgisayar doktorluğunu hangi tıp fakültesinde okudun acaba?
ne zaman çıkıcak böle biri diye merak ediyordum geçikmediğin için teşekkürler