• 24-11-2012, 11:55:37
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    önlisans okuyorum ortaöğretim kpss girdim biraz önce tercih yaptım

    biryere atansam ne yapacağım benim gibi olan yada tanıdığı olan varmı ?

    ayrıca önlisans bitince derece yükseliyormu
  • 24-11-2012, 12:20:30
    #2
    Var. Arkadaşım hem aöf 3. sınıfta hemde gardiyan.
  • 24-11-2012, 12:21:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Babamın arkadaşı hem polis hemde 3. sınıf okuyor üni.
  • 24-11-2012, 12:29:02
    #4
    gecelerimi gidiyorlar ?
  • 24-11-2012, 13:01:04
    #5
    bir kaç arkadaşım vardı. 2. öğretim tercih ettiler lankin memurluk yaptığı yerde sınava girip üniversiteye girdiler. yani önce memurluğa başladılar hep üniversite sonra
  • 24-11-2012, 14:31:24
    #6
    1. veya 2. öğretim olmana bağlı olarak çalışma saatlerini düzenliyorlar diye biliyorum.
  • 24-11-2012, 16:58:22
    #7
    ben 1. öğretimim 2. öğretimemi alırlar acaba?
  • 24-11-2012, 17:56:54
    #8
    dilekçe verdiğin zaman 2. öğretime geçiş yapabiliyosun.