• 24-11-2012, 00:18:10
    #64
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düz mantık kuralım şimdide ;

    Mehmet Ali Birand Kanal D haberde bir haber spikeridir.
    Kanal D ise katı milliyetçi bir sahibi olan 'Aydın Doğan'ndır.İste se Birand'ı alır görevinden.
    Peki bu sözleri söyleyen Birand'a nasıl olur da Aydın Doğan bir tepki vermez hiç düşündünüz mü? Söyleyim düşünmediniz..
    Arkadaşlar bunlar politika.Siz uyurken bu ülkede çok şey değişiyor.
    Aydın Doğan ve katı milliyetçilik?

    Bismillahirrahmanirrahim.
  • 24-11-2012, 01:00:21
    #65
    Toplum mühendislerinin nabız yoklama, ve sinir mekanizmalarını hızlandırmak adına tepki çekme yöntemlerini uyguluyorlar, ben bu tür insanların sırılsıklamken ayak,el parmak uçlarından ve dilinden elektrik verilerek her 15 dakikada bir ibret olsun diye reklamlarda gösterilmesini isterdim, rahmetli Çatlı zamanında çok vazgeçirmiş arkadaşlarını yoksa böyle birşeyi söylemeye şimdi cesaretide esaretide olamazdı.. (ha tabiki bu bir düşünce hakaret olarak algılanmamalı.. o yüzden Allah rahmet eylesin diyorum şimdiden.)
  • 24-11-2012, 01:30:44
    #66
    Üyeliği durduruldu
    M. ALi Birandıda ******* Öcalanıda *******
  • 24-11-2012, 01:44:26
    #67
    Tarihte 2. Abdulhamitin acısını yıllardır üzerinden atamayanlar gibi, herhangi bir olayda Başbakana laf atabilecek kadar siyaset yaptığını düşünen Kültürlü cahillerin olduğu bir platformda Fransadan Urfaya kadar kucak dolusu selamlarımı gönderiyorum..
  • 24-11-2012, 01:51:00
    #68
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düz mantık kuralım şimdide ;

    Mehmet Ali Birand Kanal D haberde bir haber spikeridir.
    Kanal D ise katı milliyetçi bir sahibi olan 'Aydın Doğan'ndır.İste se Birand'ı alır görevinden.
    Peki bu sözleri söyleyen Birand'a nasıl olur da Aydın Doğan bir tepki vermez hiç düşündünüz mü? Söyleyim düşünmediniz..
    Arkadaşlar bunlar politika.Siz uyurken bu ülkede çok şey değişiyor.
    mehmet ali birand bir haber spikeri değil O.Çocukları filmi eseridir

    Kanal d milliyetçi hemde katı bir milletçi aydın doğan? Yok daha neler, katı bir iktidar yardakçısı, yalakası demek istedin sanırım!

    Evet politika bu konuda haklı olabilirsin.

    İdam yasası gelsin bu, bunun gibi ve imaralı da yatan gibi düşüncelere, fikirlere sahip olan o.çocukları filmi oyuncuları asılsın. (yasa geri kaldırılsın)
  • 24-11-2012, 01:56:24
    #69
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler size bi rşey soracağım.
    Türkiye kaç bölgedir?
    7 bölge.
    Peki neden 7 bölgedir?
    Osmanlı zamanında Türkiye 7 bölge değildir.
    Atatürk zamanında Türkiye 7 bölge değildir.
    Atatürk Karadeniz bölgesi, akdeniz bölgesi dememiştir.
    Ordular ilk hedefiniz akdeniz derken gösterdiği akdenize biz bugün ege denizi diyoruz.

    Türkiye Atatürk öldükten bir kaç yıl sonra 7 bölgeye ayrılmıştır.
    Neden buna ihtiyaç duyulmuştur? Federal olmayan bir devlette neden çocuklara bölgeler öğretilir?
    Bir de bölgelere bakın. Kahramanmaraş akdeniz bölgesindedir neden? Kahramanmaraşta portakal mı yetişir?
    Afyon neden ege bölgesindedir? Eskişehirden ne farkı vardır ikliminin?
    Bunu düşünen kaç kişi var içinizde?

    Bu iş bazı emperyal oyunların son adımlarıdır. Hepiniz yavaş yavaş ısınan tencerenin içindesiniz. 20 sene önce bağımsız kürdistan diyenin ensesine sıkılırdı, 10 sene önce bağımsız kürdistan diyeni hapse atarlardı, 5 sene önce bağımsız kürdistan diyene ters ters bakarlardı, bugün bağımsız kürdistan demek demokratik bir hak oldu.

    Ben Apo asılmadığında söylemiştim bu adam hapisten çıkar meclise girer diye. Bugün bu söylenmeye başlandı. Zaman aleyhimize işliyor birileri şehrin varoşlarında 10 çocuk yapmaya kedi eneği gibi militan yetiştirmeye devam ederken Türkler 1-2 çocuğu geçmiyor.

    Bir de millete afyon veriyorlar biz bu ülkeyi beraber kazandık diye. Genel Kurmay arşivlerinde kayıtlı Çanakkale ve Kurtuluş savaşında bugün kürt illeri denilen yerlerden gelenlerin toplam şehitler içindeki oranı %2'nin altında. O %2'nin de tamamı kürt değil içinde Türkler Araplar hatta Ermeniler var. Çünkü o tarihte askere gitmemek için dağa çıkanlar çok.

    Bir de kürt şehirleri denilen şehirler var tarihte bir şehirleri varmış gibi. O şehirlerde 1000 senedir Ermeni, Türkmen, Süryani, Arap nüfus ağırlığına sahip. Yavuz alevi diye Türkmenleri kesmiş İran'a sürmüş. Sonra 1 milyona yakın Süryani sürülmüş. Ardından Ermeniler tehcir edilmiş. Araplar geri çekilmiş. O şehirler bugün bize kürt şehri diye yutturuluyor.

    Biz de o bölgenin sahibi olarak onları görüyoruz.
    Ben federasyon önerisine sıcak bakıyorum. Tek şartlar batıdaki tüm Kürtleri de o federasyona gönderirsek. Sen istediğin gibi gelip Antalya'da İstanbul'da İzmir'de fink atacaksın, sonra bir de Federasyon isteyeceksin. Eğer bir bölge Kürdistan ise diğer bölge de Türkistandır ve kendini Türk hissedenlerindir.

    Ay yıldızlı bayrağı öpüp Türkiye'ye bağlı kürtlerin başımızda yeri vardır. Bu ülke makedonu, arnavutu, boşnağı, çeçeni, gürcüyü, tatarı kendi kardeşinden ayırt etmemiştir. Kürtlerin %75'i de bu terör organizasyonuna destek ve oy vermiyor. Ama biz kendi elimizle bu %25'in diğer kürtleri de yoldan ve kardeşlikten çıkarmasına izin veriyoruz.
    helal...
  • 24-11-2012, 10:57:00
    #70
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler size bi rşey soracağım.
    Türkiye kaç bölgedir?
    7 bölge.
    Peki neden 7 bölgedir?
    Osmanlı zamanında Türkiye 7 bölge değildir.
    Atatürk zamanında Türkiye 7 bölge değildir.
    Atatürk Karadeniz bölgesi, akdeniz bölgesi dememiştir.
    Ordular ilk hedefiniz akdeniz derken gösterdiği akdenize biz bugün ege denizi diyoruz.

    Türkiye Atatürk öldükten bir kaç yıl sonra 7 bölgeye ayrılmıştır.
    Neden buna ihtiyaç duyulmuştur? Federal olmayan bir devlette neden çocuklara bölgeler öğretilir?
    Bir de bölgelere bakın. Kahramanmaraş akdeniz bölgesindedir neden? Kahramanmaraşta portakal mı yetişir?
    Afyon neden ege bölgesindedir? Eskişehirden ne farkı vardır ikliminin?
    Bunu düşünen kaç kişi var içinizde?

    Bu iş bazı emperyal oyunların son adımlarıdır. Hepiniz yavaş yavaş ısınan tencerenin içindesiniz. 20 sene önce bağımsız kürdistan diyenin ensesine sıkılırdı, 10 sene önce bağımsız kürdistan diyeni hapse atarlardı, 5 sene önce bağımsız kürdistan diyene ters ters bakarlardı, bugün bağımsız kürdistan demek demokratik bir hak oldu.

    Ben Apo asılmadığında söylemiştim bu adam hapisten çıkar meclise girer diye. Bugün bu söylenmeye başlandı. Zaman aleyhimize işliyor birileri şehrin varoşlarında 10 çocuk yapmaya kedi eneği gibi militan yetiştirmeye devam ederken Türkler 1-2 çocuğu geçmiyor.

    Bir de millete afyon veriyorlar biz bu ülkeyi beraber kazandık diye. Genel Kurmay arşivlerinde kayıtlı Çanakkale ve Kurtuluş savaşında bugün kürt illeri denilen yerlerden gelenlerin toplam şehitler içindeki oranı %2'nin altında. O %2'nin de tamamı kürt değil içinde Türkler Araplar hatta Ermeniler var. Çünkü o tarihte askere gitmemek için dağa çıkanlar çok.

    Bir de kürt şehirleri denilen şehirler var tarihte bir şehirleri varmış gibi. O şehirlerde 1000 senedir Ermeni, Türkmen, Süryani, Arap nüfus ağırlığına sahip. Yavuz alevi diye Türkmenleri kesmiş İran'a sürmüş. Sonra 1 milyona yakın Süryani sürülmüş. Ardından Ermeniler tehcir edilmiş. Araplar geri çekilmiş. O şehirler bugün bize kürt şehri diye yutturuluyor.

    Biz de o bölgenin sahibi olarak onları görüyoruz.
    Ben federasyon önerisine sıcak bakıyorum. Tek şartlar batıdaki tüm Kürtleri de o federasyona gönderirsek. Sen istediğin gibi gelip Antalya'da İstanbul'da İzmir'de fink atacaksın, sonra bir de Federasyon isteyeceksin. Eğer bir bölge Kürdistan ise diğer bölge de Türkistandır ve kendini Türk hissedenlerindir.

    Ay yıldızlı bayrağı öpüp Türkiye'ye bağlı kürtlerin başımızda yeri vardır. Bu ülke makedonu, arnavutu, boşnağı, çeçeni, gürcüyü, tatarı kendi kardeşinden ayırt etmemiştir. Kürtlerin %75'i de bu terör organizasyonuna destek ve oy vermiyor. Ama biz kendi elimizle bu %25'in diğer kürtleri de yoldan ve kardeşlikten çıkarmasına izin veriyoruz.
    çok ince değinmişsin helal olsun odamda Atatürk resimleri var ATA'ma her baktığımda ağlayasım geliyor ülke onun ölümünden 74 yıl sonra ileri gideceğine durmuş yerinde sayıyor çünkü pkk ile mücadele için milyonlarca para harcanıyor.İstenilse pkk denen lanet bitirilebilir ama bitirmiyorlar işte.Şuanki durumumuz şanlı tarihimize yakışmıyor.Bütün ülkelerin şamar oğlanı olduk gelen geçen fırça kayıyor rota veriyor.
  • 24-11-2012, 11:13:05
    #71
    Oldu.... teröristlere de maaş bağlansın o zaman.. bu nasıl bir kafadır?

    Sony Tablet P ile gönderildi...