• 22-11-2012, 23:21:00
    #37
    by_antiseptic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Trakya insanı birbirini tutuyor mu tutmuyor mu şöyle bir detay aktarayım sana hocam, genelde bir yerde içiliyorken birisi çok sarhoş olduysa, çımkırdıysa o adama sayılır sövülür sinirlenilir, en azından ben birçok yerde böyle gördüm. Ancak gel gelelim Trakya'da içen adama sarhoş olan adama daha bir sarılınır daha bir ilgi gösterilir. Sonradan dalgası geçilmez, yüzüne vurulmaz. "Aga akkaten fena oldun sen dün akşam bea, naptın uyudun mu raat akşamleyin?" diye sorulur en fazla. Zaten herkesin bahsettiği şu "Trakya'da içmek çok rahattır." sözünün olayı da budur, milletin birşey deyip dememesinden değil, bayılacak kadar içsen bile sana yardımcı olacak bir sürü adamın varlığını bilmektir asıl o bahsedilen rahatlık

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:19:37 -->-> Daha önceki mesaj 23:18:09 --



    Abi sözüm söz biliyosun

    Sana bişey demiyorum da sorun şurada, 5 lt değil 5 TL'lik bir şarap içmiş yanılmıyorsam, ondan açmış konuyu Trakya'lı anlatmaz diye birşey yok adama sahte demişsin
  • 22-11-2012, 23:27:25
    #38
    BenimWebim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana bişey demiyorum da sorun şurada, 5 lt değil 5 TL'lik bir şarap içmiş yanılmıyorsam, ondan açmış konuyu Trakya'lı anlatmaz diye birşey yok adama sahte demişsin
    Sahte demedim ki konuyu açarken "hala kafası iyidir kesin" dedim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:27:25 -->-> Daha önceki mesaj 23:23:27 --

    Bu arada adam sızdı galiba beyler
  • 23-11-2012, 02:27:48
    #39


    Bende Harranliyam!
  • 23-11-2012, 09:48:34
    #40
    mesajları okurken benim kafa iyi oldu hahaha
  • 23-11-2012, 12:15:36
    #41
    Seomaniac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    görende sanıcak çok çok birşey tekirdağlı'sın ama yerlisi olduğuna inanmıyorum

    olsaydın buraya gelip ben şu kadar içtim şunları yaptım yazmazdın

    benim bildiğin tekirdağlı 5 Lt şarabı içer üstünede baş ağrısı yapmasın diye 2 tane efes'te cila yapar

    içtiğin içkinin max %20 alkol oranı vardır büyük ihitmal öyledir yapma değilse tabi

    bu orandaki alkollü içecekleri burda çocuklar meyve suyu niyetine içiyor bilirsin
    öğrenci adamız bu kadar topladık bu kadar içtik ayıktım beyler konu kilitlenebilir
  • 23-11-2012, 12:32:43
    #42
    İçki islam dinine göre haram hocam sana tavsiyem en kısa sürede bırakmandır.