Seomaniac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
görende sanıcak çok çok birşey tekirdağlı'sın ama yerlisi olduğuna inanmıyorum

olsaydın buraya gelip ben şu kadar içtim şunları yaptım yazmazdın

benim bildiğin tekirdağlı 5 Lt şarabı içer üstünede baş ağrısı yapmasın diye 2 tane efes'te cila yapar

içtiğin içkinin max %20 alkol oranı vardır büyük ihitmal öyledir yapma değilse tabi

bu orandaki alkollü içecekleri burda çocuklar meyve suyu niyetine içiyor bilirsin
öğrenci adamız bu kadar topladık bu kadar içtik ayıktım beyler konu kilitlenebilir