• 19-11-2012, 12:47:15
    #1
    Arkadaşlar turkcell için iş görüşmelerinde bulundum. Çağrı merkezinde çalışan varsa birkaç sorum olacak.
  • 19-11-2012, 13:04:59
    #2
    ben çalışmıyorum ama az çok bilgim var. turkcell derken taşeron firmayla görüştünüz heralde. satış değil destek mi peki
  • 19-11-2012, 13:21:50
    #3
    Jonturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben çalışmıyorum ama az çok bilgim var. turkcell derken taşeron firmayla görüştünüz heralde. satış değil destek mi peki
    Hocam size pm gönderdim konu ile ilgili. Başka çalışan arkadaş veya turkcell home agent mülakatlarıyla ilgili bilgisi olan varsa yazabilir mi konuya.