• 13-11-2012, 01:17:52
    #1
    Hiç böyle konular açmam ama bu konuyu açasım geldi şimdi.

    R10'a ilk üye olurken nasıldınız, şimdi nasıl oldunuz?
    Yani web konusunda ki ilerlemeden bahsediyorum..

    ( bu arada bu forumun 5.5 yıllık üyesiyimdir, profilim eski db de kaldı daha yenilenmedi, kenarda köşedeyim ama 2007 den beri buradayım )
  • 13-11-2012, 01:20:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merak etme tanıyoruz seni.
  • 13-11-2012, 01:26:25
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Parayı hep kazandık... Ama tutamadık
  • 13-11-2012, 01:29:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    SeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parayı hep kazandık... Ama tutamadık
    özeti budur.
  • 13-11-2012, 01:29:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sen şu adına p0rno sitesi açılan kişisin o site çok iyiydi p0rnoları hep çalışırdı.
  • 13-11-2012, 10:04:25
    #6
    Senin site ne oldu ya?
  • 13-11-2012, 10:12:30
    #7
    baltaydık sap olduk
  • 13-11-2012, 10:37:21
    #8
    AMeleydik şidmi daha çok ameleyiz
  • 13-11-2012, 14:57:04
    #9
    cok kazandik daha cok harcadik