Hiç böyle konular açmam ama bu konuyu açasım geldi şimdi.

R10'a ilk üye olurken nasıldınız, şimdi nasıl oldunuz?
Yani web konusunda ki ilerlemeden bahsediyorum..

( bu arada bu forumun 5.5 yıllık üyesiyimdir, profilim eski db de kaldı daha yenilenmedi, kenarda köşedeyim ama 2007 den beri buradayım )