• 13-11-2012, 00:53:14
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ulen hepiniz yakışıklı öleceksiniz köftehorlar
  • 13-11-2012, 01:11:20
    #47
    Ben 10 sene içtim de ne oldu? Ne karı oldu ki zarardan başka. Aileden gizli içmek, ailem biliyor göğsümü gere gere içmek bunlar Amerikanın oyunları. Hele ki daha 13-15 yaşında ki çocukları görüyorum ellerinde sigara marifetmiş gibi gerile gerile içiyorlar (biz büyüdük bak püffff). 4 aydır bıraktım içmiyorum gerçekten de farkını anlıyorsun. Size tavsiyem sizde bırakın. Böyle gizli gizli içmek marifet değil biran önce bırakın.
  • 13-11-2012, 01:13:21
    #48
    Duşta içebilirsin