. ADW Louncher kullandım ama pek olağan gözle görülür bir değişiklik olmadı, bende kaldırdım. Tavsiyelerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkürler.
Hangi marka cep telefonu kullanıyorsunuz?
Apple (iPhone)
Samsung
LG
Nokia
Sony
HTC
Alcatel
General Mobile
Motorola
Turkcell
Vodafone
DiÄŸer markalar
Ama yine de kullanıyorum alternatifini bulamadığım için
Şunu sormak istiyorum size, widget olarak bir uygulaması vardı tam hatırlamıyorum şarj dan tasarruf sağlıyor mu gerçekten de? Bana o tür uygulamalar biraz kandırmacaymış gibi geliyor ama emin değilim tabi. Öneriniz için teşekkürler.