Bu havada,soğukta,yağmurda Anıtkabir i ziyaret eden milyonlarca kişiyi içten kutluyorum.
Metroda gideceğim yerden vazgeçip, huzurevinden kalkıp gelen 74 yaşındaki dedeyi anıtkabir e götürdüm.Gerçekten yaşlılarımız gençlerden çok daha duyarlı ve çoşkulu.