• 05-11-2012, 16:05:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ne akdar dogru ne kadar yanlıştır bilmiyorum ama güldüm

    Alıntı
    ‎''Gürcistan'da oynuyordum. Orada selamlaşmak için insanlar birbirini sağ yanaktan bir kez öper. Sonra Türkiye 'ye geldim. Burada herkes selamlaşırken hem sağ yanağı hem sol yanağı öpüyor. Ajax 'a transfer oldum. Gördüm ki Hollanda 'dakiler selamlaşırken üç kez öpüyor. O gün menajerime dedim ki; "bir daha transfer olmam, yoksa bu gidişle i..e olacaz. "

    Şota Arveladze

  • 05-11-2012, 17:17:50
    #3
    Çok seviyorum bu adamı ya.
    Çok efendi bir adam aslında.
  • 05-11-2012, 17:20:54
    #4
    son sahnesi bomba