• 04-11-2012, 09:54:47
    #10
    Üyeliği durduruldu
    HYPNO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer 2 dolara 1 tane alıp , 5 lirada kargo ücreti öderseniz tabiki de karlı bir alışveriş olmaz,
    ancak 2.000 3.000 getirip toptan satarsanız elbetteki sürümden yaptığınız kar ile köşeyi bile dönebilirsiniz..
    Aynen öyle fakat şöyle bi sorun var 4.9$ kargo parasını her ürün için ayrı ayrı alıyor hiç bişey anlamadım :S Benzer ucuzlukta bildiğiniz bi yer var mı toptan getirticem
  • 04-11-2012, 15:12:15
    #11
    BİM'de sandisk 16 gb 15.90dı