• 14-12-2012, 11:09:17
    #28
    Bizim de malzeme tedariğimiz bitti. İlk testleri yaptık .
    Şasemiz;



    Pwm ve akım testlerinin ilki 89c51 kartımızda problem vardı sinyal jeneratörünün duty zımbırtısı ile oynayarak test yaptık ilk olarak


    http://www.youtube.com/watch?v=HifEloo6UCY
  • 17-02-2013, 00:20:43
    #29
    Development kit tavsiyesi istiyorum arkdaşlar. Kaç aydır çektiğimiz çile bitmedi. 8051 yemedi. 16f877 development kit siparişi verdik ama çalıştırıamazsınız , hızı yetmez diyorlar. Nolur bir tavsiyede bulunun. Tüm sensör testlerini yaptık anakart sıkıntısı yüzünden kilitlendik kaldık. Frame için malzeme tavsiyesi de alabilirim, hafif alüminyum profil bulamıyorum çıldıracağım.
  • 17-02-2013, 00:39:28
    #30
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trex vardı galiba sende, indoor için istiyorsan mini cp çok sağlam... Bende alsam mı diyorum ama çok hareketli & ufak... Pall dayandıramam buna ben

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:33:16 -->-> Daha önceki mesaj 01:29:57 --

    3,5 dk uçuş süresini gördükden sonra almakdan komple vazgeçtim
    umut bak ne buldum


    http://www.youtube.com/watch?v=3WBUV...layer_embedded

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:39:28 -->-> Daha önceki mesaj 00:38:12 --

    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Development kit tavsiyesi istiyorum arkdaşlar. Kaç aydır çektiğimiz çile bitmedi. 8051 yemedi. 16f877 development kit siparişi verdik ama çalıştırıamazsınız , hızı yetmez diyorlar. Nolur bir tavsiyede bulunun. Tüm sensör testlerini yaptık anakart sıkıntısı yüzünden kilitlendik kaldık. Frame için malzeme tavsiyesi de alabilirim, hafif alüminyum profil bulamıyorum çıldıracağım.
    Framenin ağırlığı ne kadar ? Toplam ekipmanlar üstündeken ne kadar ? ESC mi kuvetli değil yoksa motorlar mı
  • 17-02-2013, 01:13:12
    #31
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umut bak ne buldum


    http://www.youtube.com/watch?v=3WBUV...layer_embedded

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:39:28 -->-> Daha önceki mesaj 00:38:12 --



    Framenin ağırlığı ne kadar ? Toplam ekipmanlar üstündeken ne kadar ? ESC mi kuvetli değil yoksa motorlar mı
    Esc motor sıkıntısı yok. Frame ağırlığı 300 gram olarak hesapladım sonradan 210 grama düşürecek malzeme olduğunu fark ettim ama 10*10*1 mm alüminyum profil satan yer bulamıyorum.

    Asıl sıkıntı kontrol ünitesinde
    http://www.ebay.com/itm/290688236594...84.m1497.l2649

    Bunu aldık yolda ama sensör çok , yazılan programın döngü sayısı az olabilirmiş. Bu da kontrol ünitelerinden alınan veri sayısını bu da quadcopter ın stabilitesini etkiliyormuş. Deneyimi olanların bu işlemci ile 4 esc, 1 gyro, 1 accelerometer ve 1 ultrasonic mesafe ölçücü çalıştırabilir mi, quadcopter in uçması için yeterli hızda veri alışverişi sağlanabilir mi , bu konuda bilgilerini rica ediyorum.

    Kullandılarsa hangi işlemci birimini tercih ettiler, kit olarak satın alınması mantıklı olan bir ürün mevcut mu? Bunları bilmek istiyorum.
  • 02-05-2013, 23:56:49
    #32
    Üyeliği durduruldu
    trex 450 pro 3g ile ilgilenen varmı varsa linke baksınlar arkadaşlar

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...kumandasi.html
  • 15-06-2013, 18:06:59
    #33
    Merhaba arkadaşlar bede aranıza yeni katıldım
  • 18-09-2013, 12:57:21
    #34
    araya çok şey girdi projeyi daha bitiremedim ama bu dönem sonuna kadar hallolacak gibi

  • 18-09-2013, 15:35:03
    #35
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araya çok şey girdi projeyi daha bitiremedim ama bu dönem sonuna kadar hallolacak gibi

    Kamera takıcan mı buna? FPV olmasa bile küçük bir kamera al hobbyking'den felan. Kaydetsin, yere indirince izlersin.
  • 18-09-2013, 15:47:25
    #36
    Kamera son adım hele bir uçsun da Canlı izlemek istiyorum.



    Bunu denicem , DX.com da ntsc yayın çıkışı plan minicik kameralar var 10 dolara. Yayın kalitesi önemli değil şimdilik yayın yapsın yeter. TV kartını pc ye bağlayıp NTSC modunda yayını yakalamayı denicem.