• 24-10-2012, 11:08:24
    #1
    Merhabalar;


    Aylarca beklediğimiz ve nihayet gelen kurban bayramının tüm İslam alemine ve sizlere,sevdiklerinize huzur,mutluluk getirmesini Allah'tan temenni ediyor,

    Bayramınızı Kutluyorum...

    Sağlıcakla,

    Hayırlı Bayramlar!

    ---------------------------------------------------


    Bayramın ardından hemen gelen bağımsızlığımızın sembolü olan Cumhuriyet Bayramımızı da en içten dileklerimle kutluyorum!

    Sağlıcakla,
  • 24-10-2012, 12:18:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Eyvallah da biraz erken olmamış mı hocam
  • 24-10-2012, 12:20:16
    #3
    meneleos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah da biraz erken olmamış mı hocam
    Olsun hocam Zararı olmaz diye düşündüm )
  • 25-10-2012, 11:34:34
    #4
    Evet... Bayrama girdik arkadaşlar

    Tekrardan herkese iyi bayramlar