Gervinho Arsenal maçında petrolu bulmuş :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gervinho Arsenal maçında petrolu bulmuş :D
8
●
1.353
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Gervinho Arsenal maçında petrolu bulmuş :D
21-10-2012, 14:01:30
#1
Captan
Üyeliği durduruldu
Servet çetine laf atanlar bu adama ne diyecek bakalım
21-10-2012, 14:19:49
#2
Maharaja
videosu varmı merak ettim
adam bildiğin 2 yıldır burnunu yıkamamış heralde.
21-10-2012, 14:20:27
#3
Gurul
Beyni akmış. Futbol hayatı bitti.
21-10-2012, 15:24:40
#4
arthur
adamın rahat bir 10 yıllık mukoza suyu akmıştır
21-10-2012, 15:27:14
#5
MeSsO_
21-10-2012, 15:27:28
#6
masaLL
yok artık
21-10-2012, 16:12:09
#7
bitGAMER
ahtapot bacağı sandım
21-10-2012, 16:55:40
#8
Videoreklam
Üyeliği durduruldu
Ürktüm korktum ne bileyim enteresan duygular içerisindeyim ...
21-10-2012, 16:57:22
#9
Cinan
Ne rahatlamıştır be. Sinüzit olduğu için kışın öyle aylar denk geliyor ki beynim bir tuhaf oluyor, bu tarz şeylere ihtiyacım cok oluyor ama ben petrolü bulamıyorum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler