• 21-10-2012, 14:01:30
    #1
    Üyeliği durduruldu


    Servet çetine laf atanlar bu adama ne diyecek bakalım
  • 21-10-2012, 14:19:49
    #2
    videosu varmı merak ettim adam bildiğin 2 yıldır burnunu yıkamamış heralde.
  • 21-10-2012, 14:20:27
    #3
    Beyni akmış. Futbol hayatı bitti.
  • 21-10-2012, 15:24:40
    #4
    adamın rahat bir 10 yıllık mukoza suyu akmıştır
  • 21-10-2012, 15:27:14
    #5
  • 21-10-2012, 15:27:28
    #6
    yok artık
  • 21-10-2012, 16:12:09
    #7
    ahtapot bacağı sandım
  • 21-10-2012, 16:55:40
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ürktüm korktum ne bileyim enteresan duygular içerisindeyim ...
  • 21-10-2012, 16:57:22
    #9
    Ne rahatlamıştır be. Sinüzit olduğu için kışın öyle aylar denk geliyor ki beynim bir tuhaf oluyor, bu tarz şeylere ihtiyacım cok oluyor ama ben petrolü bulamıyorum