• 16-10-2012, 00:25:10
    #19
    oha. dayanamadım 1,25 te bıraktım. insan degil bunu yapanlar. Tamam et yiyoruz ama herseyın bı usulu olmalı en azından.
  • 16-10-2012, 00:30:41
    #20
    1 dakika izleyebildim
    Allah belalarını versin o hayvanlara böyle eziyet edilmez
  • 16-10-2012, 01:30:19
    #21
    en kötü hissettiğim dananın kafasına lehim aleti gibi bişey soktuğu yer bide kuyruğunu kesti hayvan
  • 16-10-2012, 01:43:08
    #22
    Allah belalarını versin ya bu nedir bu nasıl bir vicdansızlıktır
  • 16-10-2012, 01:57:33
    #23
    MertOzgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamını izledim vejeteryan oldum teşekkürler
    Bende et ve tavuk türü şeyleri yememeye karar verdim gerekirse balık ta yemem ancak ve ancak böyle yardım edebilirim ne yazık ki.