• 09-10-2012, 18:18:10
    #10
    Bende beğendim. Eğlenceli duruyor izlemeye giderim herhalde
  • 09-10-2012, 18:27:15
    #11
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende beğendim. Eğlenceli duruyor izlemeye giderim herhalde
    kesinlikle banada öyle geldi hocam eğlenceli, neşeli bir film gibi güzel bölümleri var gibi görünüyor. dediğim gibi en azından neşeli görünüyor