Pazarlama Öğrencisinin geleceği var mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Pazarlama Öğrencisinin geleceği var mı?
10
●
680
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Pazarlama Öğrencisinin geleceği var mı?
1
2
09-10-2012, 11:03:54
#10
yigit0can
Üyeliği durduruldu
Ekpyrosis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
fakülte bitirmek sıkıntı. Mezun olmak için tez gibi birşey isteniyor mu onlardan da?
İşte bilmiyorum, İsteniyor mu? Tez
09-10-2012, 11:06:40
#11
Ekpyrosis
Ne bileyim sana soruyom
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler