• 09-10-2012, 16:27:41
    #10
    Üyeliği durduruldu
    webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende verdim
    bu r10 biraz zorlasa millet vekili bile çıkartır be :d destek veren herkese teşekkür ediyorum.. toplamda 300 oy kullanılacak 100ü kullanıldı yarışma bu gün sonuçlanır heralde. r10 da böyle bir yarışma düzenlese eğlenceli olurdu
  • 10-10-2012, 10:29:37
    #11
    Üyeliği durduruldu
    şu farkı kapatalım be dostlar
  • 10-10-2012, 10:57:07
    #12
    iyisite.NET
    verdim.
  • 10-10-2012, 11:58:45
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    verdim.
    sağolun hocam. hani kendi sitem olduğu için demiyorum ama tasarım ve özgünlük açısından hepsinden daha başarılı olduğunu düşünüyorum..
  • 10-10-2012, 21:30:33
    #14
    ahoruz.com oy verdim,son günlerde hakettiğiniz ilk sırayı alacağınızdan eminim.