Tivibu Aldım ama bir sorun var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tivibu Aldım ama bir sorun var
1
●
261
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Tivibu Aldım ama bir sorun var
07-10-2012, 17:08:51
#1
has016
merhaba tivibu web tv aldım dizi izlemek için ama ezel dizisi yokmu orda kullanan varmı acaba bulamadım ya bilen varsa söyleyebilirmi yoksa arıcam bıktım ttnet i aramaktan artık
07-10-2012, 20:14:24
#2
yedinumara
orda menüden giriş yap.. dizi tekrarlarını filan bul.. bulamıyorsan yoktur..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler