• 10-10-2012, 14:07:17
    pamela adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tane ağır gelir hocam 1 tanesini verinde bende yiyeyim
    3 Kişiye anca yetiyor hocam zaten 3 tane olsaydı birini sana verirdim
  • 10-10-2012, 14:10:19
    Canın sağ olsun kardeşim. Afiyet olsun.

    Varsa 1 kod paylaşacak arkadaşımız bizde nasiplenelim.
  • 10-10-2012, 14:10:24
    Üyeliği durduruldu
    Ben bir tane gönderdim. Gelmedi
  • 10-10-2012, 14:27:00
    10-15 mail ile başvurdum. Yarın akşam ziyafet var.
  • 10-10-2012, 14:33:59
    Bana da çıkmadı 1k maille mi basvuruyorsunuz arkadaşlar
  • 10-10-2012, 16:25:27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yok mu fazladan kod olan 1 tane yollasın beyler bugün 10 tane maille daha başvurdum yarın çıkar herhalde artık gelen kodu veririm tekrardan arkadaşa
  • 10-10-2012, 16:59:45
    Derin dondurucuya atsak kaç gün tazeliğini korur?
  • 10-10-2012, 17:16:49
    Bugün de 1 tane çıkmış
  • 10-10-2012, 17:35:01
    Üyeliği durduruldu
    İsim farklı olsa sorun olur mu? Sanırım onu düzenlemişler aynı isme 2 defa çıkmıyor.