• 10-10-2012, 10:50:04
    Yine cikmamis
  • 10-10-2012, 11:06:47
    bende katıldım 5 hesapla bakalım ne olucak
  • 10-10-2012, 12:21:26
    3 gündür 5 hesapla giriyoruz yine çıkmıyor forumda kupon satam adama 100 tane çıkıyor nası oluyor bu ?
  • 10-10-2012, 12:27:34
    Kazanmışım 1 tane
  • 10-10-2012, 12:46:55
    toplamda 4 pizza sipariş etmiştim, bugun de etmeyi düşünüyorum ayıp olur mu sizce aynı şubeden?
  • 10-10-2012, 13:37:06
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    toplamda 4 pizza sipariş etmiştim, bugun de etmeyi düşünüyorum ayıp olur mu sizce aynı şubeden?
    1 adet verebilir misin hocam?
    senin için sıkıntı oluşmayacaksa 1 adet rica ediyorum senden.

    veya verebilecek 1 kişi olursa çok makbule geçer.
  • 10-10-2012, 13:51:25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yok arkadaş şans olmayınca çıkmıyor 5 gündür her gün 5 tane mail le deniyorum 1 tane bile çıkmaz mı bu nasıl bir şans nasıl bir talih anlamadım
  • 10-10-2012, 14:00:26
    5 tane göndermiştim 2 tane gelmiş Akşam ziyafet var
  • 10-10-2012, 14:03:35
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 tane göndermiştim 2 tane gelmiş Akşam ziyafet var
    2 tane ağır gelir hocam 1 tanesini verinde bende yiyeyim