Yıllardır düşündüğüm, zaman zaman dile getirdiğim konuları dile getirmiş. Çoğu insanın tek amacının dünyaya gelip göçene kadar sadece rahat bir hayat sürmeye çalışması ve insanlık namına birşeyler yapmamasını, sırf 5 kuruş kazanmak için insanlıktan çıkmasını, sadece tek amacın para kazanmak ve rahat yaşamak olduğunu zannetmesini, kendi düşüncelerini açıkladığında sırf onlara farklı geldiği ve akıllarının yetmediği için harika düşünceleri saçma görmeleri-dalga geçmeleri... Böyle insanlar tarafından yönetilen ülkeler sayesinde bu kadar kendini bilmiş, bencil toplum var. Neden sadece belirli bir kalıba uymak zorundayız ki? Siyaset konuşalım desek 1000 kişi toplanır ama kendini anlatmaya dertleşmeye çalıştığında kaçarlar, bir araya gelelim bilim konuşalım denildiğinde kaçarlar. Kaç kişi geçtiğimiz günlerde varlığı %99 ispatlanan tanrı parçacığı isimli madde hakkında konuştu? Çok uzun konu, şuan yazmaya kalksam sabaha kadar kalmamam, o kendini bilen kişilerinde okumaya isteği yok zaten...